اردوینو کا تعارف … زیادہ تر

… اور پائی اور بی بی سی مائیکرو: تھوڑا بہت اچھا ، سستا مائکرو قابو پانے والا نظام

اس صفحے کا مقصد قارئین کے لئے ہے جنھوں نے ارڈینوس کے بارے میں “کچھ سنا” ہے … لیکن زیادہ نہیں۔ اگر وہ آپ ہیں تو ، پڑھیں۔

وہ افراد جو پہلے سے ارڈوینو کے بارے میں تھوڑا سا جانتے ہیں وہ براہ راست شیپڈگ گائیڈس آرڈینوو مینیو صفحہ پر آگے بڑھنا چاہتے ہیں ۔ یا میرا visit 10 (غیر معتبر ذریعہ پر جانے کے بغیر) اروڈینوس کے ساتھ کیسے شروعات کی جا سکتی ہے اس کا ملاحظہ کریں ۔

اگر آپ اپنا ہوم ورک کر رہے ہیں ، اور آپ طویل عرصے سے قائم آرڈینو کی طرح کچھ “گھسنے” کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو آپ شاید بلاک کے نئے بچے ، راسبیری پِی ، اور شاید حتی کہ بی بی سی مائکرو کے بارے میں بھی پڑھ رہے ہو: تھوڑا سا تمام اچھے آلات! لیکن اگرچہ وہ اسی طرح کی مصنوعات کی طرح محسوس ہوسکتے ہیں ، لیکن وہ واقعی مختلف خواہشات کو حل کرتے ہیں۔ میں مسائل نے دریافت کیا ” Arduino کے یا پائی یا بی بی سی مائیکرو: سا؟ “

یہاں یقینا Everyone سب کا استقبال ہے۔ لیکن میں خاص طور پر امید کرتا ہوں کہ میں بالغوں کو قائل کرسکتا ہوں کہ وہ بچوں کو اردوینوس کے ساتھ چلنے میں مدد کریں۔ وہ CHEAP ہیں۔ محفوظ. اور … بچوں کو وہ تخلیقی صلاحیت پیدا کرنے کا ایک طریقہ فراہم کریں جس کے ساتھ وہ پیدا ہوئے ہوں۔ آپ ، میرے بالغ دوست ، کو “ماہر” بننے کی ضرورت نہیں ہے۔ لیکن آپ کو بچوں ، ہاتھوں میں “کھلونے” ڈالنے اور معاون بننے کی ضرورت ہے۔ وہ عنقریب آپ کو دکھائیں گے کہ اگر اردوینو کیا کرسکتا ہے ، اگر آپ ان کو شروع کرنے میں تھوڑی مدد دیں گے ۔

بچوں کے زندگی کے محض غیر فعال “لطف اندوز” سے بہت کم فتنوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ کیوں کہ والدین طرح طرح کی چیزوں سے منع کرتے ہیں جو میں بچپن میں اٹھ گیا ہوں۔ لیکن وہاں ہیں وہ محفوظ، سستی چیزیں کر سکتے ہیں کرتے ہیں. (میں کسی بھی ویب سائٹ کے لئے لنک فراہم کرنا پسند کروں گا جو یہ منا رہے ہیں کہ بچوں نے ارڈینو کے ساتھ کیا کیا ہے۔)

ہارڈ ویئر اور IDE سافٹ ویئر: اوپن سورس!

میں نے 2008 کے ارد گرد شروع کر دیا، Arduino کے کی ایک longtime پرستار ہوں جب ” Arduino کے” چھانٹیں بنایا احساس کی. آج ، اردوینو فیملی ایک بہت بڑا “درخت” بن گیا ہے جو اس حقیقت سے منسلک ہے کہ وہ ایک ہی IDE کے ذریعہ پروگرام کر سکتے ہیں۔ (IDE ان “اضافوں” کی اجازت دیتا ہے جو اسے نئے آلات کے بارے میں “تعلیم” دیتے ہیں۔)

صفحے کے اوپری حصے میں ، میں نے آپ کو کچھ “جدید” اردوینو-فیملی آلات دکھائے۔

اور اب ، اگرچہ تکنیکی مثال کے طور پر میرا بہترین وقت نہیں ہے ، لیکن یہاں جدید ڈیوائس سے دو “قدیم” اردوینو کلون کی تصاویر ہیں ۔ میں اب بھی (فروری 2021) استعمال کرتا ہوں اور ان دونوں کو پسند کرتا ہوں! (میرے صفحات پر پہلی بار ذکر 2008 میں ہوا۔) دونوں اب بھی دستیاب ہیں۔ (بی بی بی تمام پنوں کو ایک ہی لائن میں رکھنے کے ل is اچھا ہے … ایک غیر معمولی خصوصیت۔ دونوں کو پروگرامنگ کے لئے بیرونی سیریل انٹرفیس کی ضرورت ہوتی ہے … ایسے آلے کی لاگت کو کم کردیتا ہے جس سے آپ اکثر دوبارہ پروگرامنگ نہیں کریں گے۔)

اپنے براؤزر ونڈو کی چوڑائی کو اس وقت تک سکیڑیں جب تک کہ بورڈز کو سائز کا سائز نہ دکھایا جائے۔ یہ سنجیدہ ہیں! اقرار ہے ، جب وہ پہلی بار باہر آئے تو وہ زیادہ ٹھنڈے ہوئے تھے۔ مائکروکینٹرولرز میں شامل نئے لوگوں کے لئے مجھے کچھ طریقوں سے افسوس ہے ، کیوں کہ آج کل کے ایس ایم ٹی ، ملٹی لیئر بورڈ والے فینسی ڈیوائسز ، بہت ہی عمدہ ٹھنڈی چیزوں کی کمی محسوس کرنا آسان کردیتے ہیں۔

اس صفحے کے لئے ہے …

کم لاگت الیکٹرانکس پروجیکٹ کی ترقی میں دلچسپی رکھنے والے افراد ۔ نسبتا “” ابتدائی دوستانہ “… اگرچہ آپ کے پاس پروگرامنگ یا الیکٹرانکس میں کوئی پس منظر نہیں ہے تو آپ ممکنہ طور پر تھوڑا سا ڈانٹ ہوجائیں گے ۔ لیکن: آپ کر سکتے ہو !!

مائکروکانٹرولرز میں دلچسپی رکھنے والے افراد ۔

الیکٹرانکس کے ساتھ تفریح ​​کرنے میں دلچسپی رکھنے والے افراد (ٹن پیسہ خرچ کیے بغیر)۔

مندرجہ ذیل میں سے کوئی بھی ارڈینوس کے ساتھ ممکن ہے:

  • “IOT” پروجیکٹس (انٹرنیٹ پر چیزیں۔ سرور پر انٹرنیٹ لگانا … بغیر کسی “بڑے” ونڈوز یا لینکس پی سی کی ضرورت)
  • ہوم آٹومیشن
  • ڈیٹا لاگنگ
  • انضباط عمل
  • الارم سسٹم (چور یا دوسرے) (اور رسائی کنٹرولرز)
  • موسم کی نگرانی
  • I2C بس ڈیوائس کا استعمال
  • SPI انٹرفیس کے ذریعے مربوط آلات کا استعمال کرتے ہوئے
  • میکسم (ڈلاس) 1-وائر چپس کا استعمال کرتے ہوئے

(اگر آپ ارڈینوس کے بارے میں پہلے سے تھوڑا سا جانتے ہیں ، تو آپ براہ راست جانے کے لئے تیار ہوسکتے ہیں ….)

ایردوینو “کس طرح ہے” اور پروجیکٹس : “کاٹنے کے سائز” والے صفحات ، کچھ مکمل اردوینو پر مبنی منصوبوں کے بارے میں ، دوسروں کو مخصوص اردوینو مہارت اور تکنیک کے بارے میں۔
ایردوینو پروگرامنگ کورس : اگر آپ صفحات کو تسلسل سے پڑھتے ہیں تو ، آپ کو آرڈینو کے پروگرامنگ کے بہت سے ، بہت سے پہلوؤں کو اس کے سی کے ورژن میں پیش کیا جائے گا۔ صفحات ایک غور و فکر سے ترتیب میں پیش کیے گئے ہیں۔ ترتیب آپ کو پہلے چلنے ، پھر تیار ہونے پر چلانے کے لئے منتخب کیا گیا تھا۔ اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ بے ترتیب میں ڈوب نہیں سکتے ہیں ، لیکن اگر آپ ابھی پروگرامنگ سے شروعات کر رہے ہیں تو ، تسلسل کا استعمال کرنا ایک اچھا خیال ہوسکتا ہے۔


ایک برا خیال ہوسکتا ہے .. لیکن .. کچھ بھی نہیں خریدنا!

آپ اب سے 10 منٹ ، کسی بھی رقم خرچ کیے بغیر ، اردوینو (اگر آپ کے پاس ونڈوز کمپیوٹر ہے) کے ساتھ “کھیل” سکتے ہیں۔ ایک اردوینو سمیلیٹر دستیاب ہے! اسٹین سیمنس کا اردوینو یونو کا مفت سمیلیٹر ۔

یہ مکمل طور پر “اسٹینڈ اسٹون” ہے۔ آپ کو اردوینو IDE کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کو اردوینو کی ضرورت نہیں ہے۔

لیکن میں کہتا ہوں کہ “برا خیال ہوسکتا ہے” کیونکہ یہ اتنا مزہ نہیں ہے جتنا اصلی چیز! صرف “فیصلہ لیں” بہتر ہے۔ لیکن اگر آپ نہیں کریں گے ….

سمیلیٹر ٹھیک ٹھیک کام کرتا ہے۔ ذائقہ حاصل کرنے کے لئے بہت اچھا ، اسکولوں میں ڈیمو کے لئے بہت اچھا ہے۔ ( یقینا ، یہ “سب” نہیں کرے گا جو ایک “حقیقی” اردوینو کرے گا … لیکن یہ حیرت انگیز کام کرے گا۔ اور اس سے جسمانی کاموں کو جکڑنے کی مایوسیوں کی ضرورت نہیں ہے۔ سرکٹس۔ (اور نہ ہی اجزاء خریدنے کا کوئی فائدہ!)

اسی طرح کی ایک رگ میں ، اساتذہ اور اس طرح کے افراد کو میرے نوائس گارڈ اقدام میں دلچسپی ہوسکتی ہے – ایک مکمل آرڈینو ، لیکن نوکیسوں کے لئے کم سے کم “ہکنگ اسٹف اپ” کے چیلنجوں میں سے کچھ کے ساتھ۔


اردوینو

اردوینو ایک صاف چھوٹا مائکرو پروسیسر پر مبنی ڈیوائس ہے جو 1980 کے دہائی میں میں نے جن “مکمل” کمپیوٹرز کے ساتھ کام کیا تھا ان میں سے کچھ زیادہ کرسکتا ہے۔ پروجیکٹ اتنا قدیم نہیں ہے جتنا قدیم چپس کی راہ میں رکاوٹ ہے ، اور نہ ہی اتنا نیا ہے کہ مجھے ڈر ہے کہ یہ صرف “پین میں فلیش” ہوسکتا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ اس کی رفتار اور ایک سرشار پیروی ہے۔ سافٹ ویئر اور ہارڈ ویئر اوپن سورس ہیں ، جیسا کہ ، سبھی سوچنے والے لوگ جانتے ہیں ، جانے کا راستہ ہے!

یہ سنجیدگی سے ٹھنڈا “مناسب” کمپیوٹر ہیں ، سی جیسی زبان میں پروگرام قابل ، جس میں ڈیجیٹل I / O ، کچھ ینالاگ I / O اور سیریل پورٹ کے بہت سے ٹکڑے ہوتے ہیں۔ مفید کمپیوٹنگ کے ل You آپ کو QWERTY کی بورڈ ، ڈسک ڈرائیو اور 1280 x 1024 LCD مانیٹر کی ضرورت نہیں ہے! (اور اگرچہ بنیادی اردوینو کے قریب قریب بھی نہیں ہے ، اگر آپ کی بورڈ کو بیک کرنے کی دکان ، بیکنگ اسٹور (یو ایس بی تھمڈ ڈرائیو میری پسند کی حیثیت سے) اور اردوینوس کو حرفی عددی ڈسپلے کرنے کی ضرورت ہو ، تو یہ ممکن ہے)۔

یہاں “آفیشل” اردوینوس ، اور متعدد کلون ہیں۔

میرے پاس دونوں میں سے کچھ ہے۔ وہ کام کرتے ہیں. وہ راک!

وہ بہت زیادہ پیسوں کے ل، ، ایک بہت بڑا سودا پیش کرتے ہیں!

براہ کرم مجھے معاف کردیں اگر میں نے پہلے سے دیا ہوا لنک دہرایا ہو: یا میری زائرین ملاحظہ کریں کہ آپ rdu 10 میں (غیر معتبر ذریعہ پر جانے کے بغیر) ارودوائنس کے ساتھ کیسے شروعات کرسکتے ہیں ۔

لنک جو میں نے ابھی آپ کو دیا ہے وہ یہ بتانے کا بہتر کام کرتا ہے کہ مندرجہ ذیل پیراگراف میں کیا ہے!

اردوینو یا کلون کے علاوہ آپ سب کی ضرورت بجلی کی فراہمی (سستا “وال وارٹ”) ، ایک USB انٹرفیس (ایک لمحے میں اس پر مزید) اور مفت سافٹ ویئر ہے۔ ایک پروٹو ٹائپنگ بورڈ ، جیسے ولفڈن نے فروخت کیا ہے  اور بہت سارے اچھے ذرائع … آپس میں منسلک ایل ای ڈی ، سوئچ ، پوٹینومیٹر وغیرہ آسان بنائیں گے۔) (آپ کو “مناسب” کمپیوٹر کی بھی ضرورت ہے ، لیکن صرف پروگرامنگ کے لئے آپ کی ایردوینو میں۔ ونڈوز ، یا لینکس یا میک۔ ایک بار ارڈینو پروگرام کر لیا گیا تو ، یہ بڑے کمپیوٹر سے آزادانہ طور پر چلائے گا۔ فکری مسائل اور “یہ کرنا” دونوں ہی معاملات کے لحاظ سے پروگرامنگ آسان ہے۔ فلیش میموری جس پر آپ پروگرام لکھیں ، تھوڑا سا تھمڈ ڈرائیو میں ڈیٹا اسٹور کرنے کی طرح۔)

صفحے کے اوپری حصے میں دی گئی تصویر میں موجود دونوں ارڈینو ماڈرن ڈیوائس سے تھیں۔ نچلا ایک آر بی بی بی ہے۔ مجھے نہ صرف یہ آلہ پسند ہے ، بلکہ مجھے ماڈرن ڈیوائس ڈاٹ کام اور ولفڈن کی طرف سے بہترین کسٹمر سپورٹ بھی حاصل ہے ۔

پچھلے کچھ سالوں میں ، میں زیادہ تر آرڈینو پرو منی کا استعمال کیا ہے ۔ میں خود چیزوں کو جمع کرنے میں سست ہو گیا ہوں۔ (بہت سست … آر بی بی بی کے لئے “اسمبلی” کم سے کم ہے۔)

آج ، زیادہ “طاقتور” اردوینو موجود ہیں۔ میگا Teensy . لیکن اگر آپ ابھی شروعات کر رہے ہیں تو ، پرو پرو ، یا ٹینسی کو ہرانا مشکل ہے۔ وہ صرف چھوٹے ایر ہیں ، “چھوٹے” نہیں!

اپنے ابتدائی دنوں میں ، میں عام طور پر ماڈرن ڈیوائس اور ولفڈن کے ارڈینو کلون استعمال کرتا تھا (نیچے ملاحظہ کریں)۔ وہ اب بھی ٹھیک ہیں ، لیکن آج بھی بہت سارے اور انتخابات ہیں۔ (مصنوعات کی ایک طاقت۔)

سپارکفن ایک سپلائر ہے جو میں اکثر استعمال کرتا ہوں۔ وہ شاذ و نادر ہی سب سے کم مہنگا ذریعہ ہیں .. لیکن وہ بہت سارے سامان ، اور پیشہ ورانہ خدمات پیش کرتے ہیں۔ آپ آرڈر کریں۔ آسانی سے تم ادا کرو. سامان آتا ہے۔ فورا. جدید ڈیوائس اور ولفڈن پروڈکٹ لائن کی وسعت کے علاوہ ہر شعبے میں بہت زیادہ اسکور کرتے ہیں۔ اور بھی اچھے ذرائع ہیں … اور ایسے ذرائع ہیں جہاں آپ کے پاس صبر ہے تو ، آپ کو سودے بازی کی کوئی وجہ ہو سکتی ہے ۔

انٹرفیس … شاید USB:

اپنے ایردوینو کو پروگرام کرنے کے ل you ، آپ کو اپنے بڑے کمپیوٹر کے لrdu ارودوو سے بات کرنے کا ایک راستہ درکار ہے۔ آپ کے بڑے کمپیوٹر کے لئے مفت ترقیاتی سوفٹ ویئر پروگرام کو اس کی بندرگاہوں میں سے ایک کے ذریعے بھیجتا ہے۔ عام طور پر ، لوگ ان comms کے لئے USB آلہ میں پلگ ان لگاتے ہیں۔ اکثر لوگ USB میں انٹرفیس “بلٹ ان” کے ساتھ ایک ارڈینو کا استعمال کرتے ہیں۔ اس کے پیشہ اور موافق ہیں۔ پروگرامنگ کے ل A آریڈوینو کو مربوط کرنے کے ل I’ve میں نے آپ کے انتخاب کے بارے میں ایک الگ صفحہ کیا ہے ۔

NB: یہاں 5v آردوینوس اور 3.3 وولٹ اردوینو ہیں۔ (بعض اوقات “3v3” لکھا جاتا ہے۔ ایک ہی چیز۔) اختلافات سے فرق پڑتا ہے۔ اگر آپ ابھی شروع کررہے ہیں تو ، میں ایک انٹرفیس “بلٹ ان” کے ساتھ 5 وی آردوینو کی سفارش کروں گا … لہذا آپ کو صرف ایک سادہ ، “گونگا” کیبل درکار ہے۔ پی سی اور ارڈینو کے درمیان محض جسمانی تعلق۔ مذکورہ صفحے پر اس میں اور بھی بہت کچھ ہے۔ شاید اسپارکفون پرو مائیکرو ، 5 وی مختلف حالت میں ہے۔ ( منی نہیں ، نوٹ۔ (اچھی بات ہے … لیکن اس میں انٹرفیس بھی نہیں ہے۔)

متفرق “آردوینوس”

(روزمرہ کی زندگی میں ، بہت ساری چیزوں کو “ان ارڈینو” کہا جاتا ہے۔ میں نے کچھ سمجھدار حساس “انگلیوں” کا احترام کرنے کے لئے ارڈوینو کو قیمتوں میں رکھا ہے۔ یہاں “اصلی” اردوینوس اور کلون ہیں۔ اور ایسی چیزیں جو واقعتا that کلون بھی نہیں ہیں ، لیکن پھر بھی ارڈینو آئی ڈی ای (“انٹیگریٹڈ ڈویلپمنٹ ماحولیات”) (سافٹ ویئر! فری! ملٹی پلیٹ فارم (لینکس ، میک ، ونڈوز۔)) کے ساتھ ، جس طرح آرڈینو ہے اس کے باوجود پروگرام کیا جاسکتا ہے۔

کئی سالوں سے ، ماڈرن ڈیوائس ڈاٹ کام کی طرف سے آر بی بی بی (ماڈرن ڈیوائس نہیں * * ایس * * ، نوٹ.) میری پسندیدہ “اردوینو” تھی۔ یہ میری زندگی میں ، 24×7 ، “صرف کام” کرنے والے کئی سسٹم کے دل میں ہے۔ (6/08 پر کٹ کی شکل میں $ 11 … اور پھر بھی 2/16 پر $ 11 ، لیکن آپ کے پاس اب 3v3 یا 5v کا انتخاب ہے۔ پے پال نے قبول کرلیا۔ دیکھیں: آسان! میں نے آپ کو بتایا!) (2021: بورڈ کے لئے $ 7.50 اور پرزے۔ (بہت آسان اسمبلی ، لیکن آپ کو ٹانکا لگانے کی ضرورت ہوگی۔ یا آپ کم سے کم ایک USB BUB II (یا اس کے مساوی) (سیریل انٹرفیس) (14 ڈالر) – آپ کے بی بی بی اور آر بی بی بی کے درمیان مشترکہ بنائیں گے … ایک ” R 20 (2021)) کے لئے RBBB + BUBII + کیبل کے ساتھ “بنڈل” ) میرا پہلا ارڈینو ایک جمع “Diecimilo” تھا: $ 40 جب میں نے اپنا سامان خریدا۔ (وہاں بہت کم مہنگے متبادل موجود ہیں … ذیل میں ملاحظہ کریں)

ویسے: جب آپ پہلی بار اپنے اردوینو IDE کو آگ لگاتے ہیں تو ، آپ کو دیکھنے کے ل two دو چھوٹے “گٹچا” ہیں: آپ کو یہ ترتیب دینے کی ضرورت ہے کہ آپ کے پاس کس طرح کی آردوینو کی توقع کی جاسکے۔ اس سے پہلے کہ آپ ارڈینو کو متصل کریں۔ اور آپ کو سافٹ ویئر کو یہ بتانے کی ضرورت ہے کہ ایردوینو کس بندرگاہ پر ہے۔ (آپ یہ اردوینو کو جوڑنے کے بعد کرتے ہیں۔) آپ IDE کے ٹولز کے توسط سے “بتاتے ہیں” ترتیبات ، یا کچھ ایسی۔ (“IDE” ایک مفت سافٹ ویئر ہے جسے آپ ڈاؤن لوڈ کرتے ہیں۔ یہ اعلی معیار کا ہے۔ قیمت کے ذریعہ بیوقوف نہ بننا۔)

اسی طرح کی رگ میں: اگر آپ کے پاس راستہ میں نیا آرڈینو ہے ، یا ابھی ابھی شروع ہوا ہے تو ، کنکشن کو تبدیل کرنے سے متعلق انتباہ کے ل for میرے کیبلز کا صفحہ پڑھیں ۔ یہ “آپ جو بھی استعمال کریں …” کے تحت ، صفحے کے نیچے ہے۔

جیسا کہ وعدہ کیا گیا ہے … دوسرے “Ardinos” ….

میں پہلی بار اکتوبر 2014 میں ٹینسی کے اس پار آیا تھا۔ یہ ایک شاندار “سپر آرڈینو” ہے۔ اگر آپ گہری آخر میں کودنے کے لئے ایک ہیں (کوئی بڑی حد تک گہری نہیں) تو آپ شاید ٹینسی کے بارے میں میرے مختصر صفحے پر ایک نظر ڈالنا چاہیں گے … لیکن اگر آپ اردوینو کے لئے بالکل نئے ہیں تو ، شاید “چلنا سیکھنا بہتر ہے” “اس سے پہلے کہ آپ” چلائیں “کی کوشش کریں۔ تھوڑا سا ضائع پیسہ یا کوشش ہوگی۔ ابتدائی افراد ٹینسی صفحے پر جانے کے بجائے صرف یہاں ہی رہ سکتے ہیں۔

مارچ 2017 میں ، میں بلاک پر موجود ایک “میرے لئے نئے” بچے کے بارے میں بہت پرجوش ہوں: ESP8266 ۔ بازار میں بہت سے ESP8266 “Ardinos موجود ہیں۔ ہمارے ابتدائی افراد کے لئے ، میں ڈیزائن میں نگہداشت اور تعاون کی گہرائی کو پسند کرتا ہوں ، جو آپ کو سپارارک سے ملتا ہے۔ سب سے سستا ESP8266 نہیں ، لیکن جب آپ جانتے ہو کہ آپ کیا جانتے ہیں تو آپ کسی سستی میں جاسکتے ہیں۔ کر رہے ہو؟

ماڈرن ڈیوائس “اردوینو ” کی میری توثیق کے علاوہ: آر بی بی بی کے لئے ان کے صفحے پر دستاویزات کے لنک دیکھیں ۔

آر بی بی بی (اور دوسرے ولفڈن مصنوعات) سے متعلق دیگر اچھی ہدایات ان کے ڈاؤن لوڈ والے صفحے پر مل سکتی ہیں ۔ (آپ proably کتابچے زیادہ تر چیزوں کے لئے فولڈر چاہتے ہیں.)، اور میں نے ایک تصویر گائیڈ Instructables . اگر گائیڈ کا استعمال کررہے ہو تو: احتیاط سے بچیں جب آپ ریسٹرز کو انسٹال کریں۔ R1 (بورڈ واضح طور پر نشان لگا ہوا ہے) 1k ہے: brn-blk-RED۔ آر 2 10 ک ہے: برن بلوک اورنج۔

ولفڈن سائٹ پر اچھی قیمتیں اور ہر طرح کے صاف سامان موجود ہیں ۔ منی پروٹو ٹائپنگ بریڈ بورڈز آر بی بی بی کے ساتھ استعمال کرنے کے ل. بہترین ہیں۔ اور ، چیزوں کو خریدنے کے علاوہ ، آپ کو مفید ٹیوٹوریل مواد بھی ملے گا۔

میں نے اپنے ارڈینو کے ساتھ اپنے پہلے مراحل کے بارے میں ایک چھوٹا سا صفحہ لکھا ہے ۔ میری امید ہے کہ یہ آپ کے سوالات کے جوابات دے گی اور آپ کو آزمانے کے لئے حوصلہ افزائی کرے گی۔

اس سے پہلے کہ میں نے ارڈینو کو گہرائی سے تلاش کیا ، کئی سالوں میں ایسے متعدد آلات کو دیکھنے کے بعد ، میں بہت پرجوش تھا … اور تجربے نے میرے حوصلہ افزائی کو ہی بڑھایا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ انہیں بہت سی چیزیں “ٹھیک” مل گئیں ہیں۔ بہت پہلے ، انہوں نے کہا تھا کہ انہوں نے ان میں سے 10،000 تیار کیے ہیں ، لہذا یہ ایک تاریک مستقبل کے ساتھ محدود پراڈکٹ نہیں ہے۔ ہارڈ ویئر اور ضروری سافٹ ویئر اوپن سورس ہے۔ آپ کو قانونی کلون دستیاب ہوں گے۔ (” BoArdino ” وہ ہے جس نے مڈرن ڈیوائس ڈیزائن پر “ہک” ہونے سے پہلے مجھ سے اپیل کی تھی۔ مجھے یہ حقیقت پسند آئی ہے کہ ، RBBB کی طرح ، ایسا لگتا تھا کہ پروٹوٹائپنگ بورڈز کے ساتھ استعمال کرنا آسان ہوگا۔ یہ ایک اور ہے میری رائے میں ایسے ڈیزائن جن کے پاس USB نہیں ہے … اچھ ،ا ہے۔

ان لوگوں کے لئے جدید ڈیوائس بی بی بی بھی ہے ، جو ایک طرف اپنی پن کو پسند کرتے ہیں ، تاکہ ارڈینو کے تحت روٹی بورڈ کی جگہ ختم نہ ہو۔ (دوسرا متبادل یہ ہے کہ دو بریڈ بورڈز استعمال کریں ، منی پرو کی طرح ، DIL زیر اثر آرڈینوس کے ہر ایک طرف۔)

اصل میں اس کے بعد جو کچھ ہوا وہ تھا “میں آپ کو مزید بتاؤں گا … لیکن میں اپنے ارڈینو کے ساتھ کھیلنا چاہتا ہوں!”

میں اب کئی سالوں سے آرڈینوس کے ساتھ کھیلتا رہا ہوں۔ پھر بھی ان سے محبت ہے۔

میرا پہلا سنجیدہ پروجیکٹ ایک پروٹو ٹائپ “کلائنٹ / سرور” سسٹم تھا جس کی مدد سے میں صرف دو لائنوں کا استعمال کرتے ہوئے 16 کلیدی میٹرکس کی بورڈ کو الگ الگ ڈیوائس (اس وقت ایک بیسک اسٹیمپ ، ایک ایڈہاک پی آئی سی) میں ڈالنے دیتا ہوں۔ ضرورت کے مطابق کی بورڈ پر “بات” کرنے کے لئے اردوینو۔ میں نے آپ کو بتایا کہ جانور قابل ہے! (دوسرے لوگوں نے یردوینو کو ایل سی ڈی ڈسپلے میں مداخلت آسان بنانے کے لئے اسی طرح کے کام کیے ہیں ۔

میں نے ایک ارڈینو سے چلنے والے ایکسیس کنٹرول ڈیوائس پر بھی کام کیا ہے ۔ اس میں دو سوئچز ، دو ایل ای ڈی ہیں ، اور حقیقی استعمال کے ل for اسے الیکٹرو مکینیکل اسٹرائیکلیٹ سے منسلک ہونا چاہئے … لیکن آپ ڈیوائس کو عملی طور پر دیکھنے کے لئے ایل ای ڈی کا استعمال کرسکتے ہیں۔ یہ ایل ای ڈی پر “اونس” اور “آف” کی طرز کی شکل میں کسی فرد کو داخلے کے خواہاں شخص کو “چیلنج” پیش کرتا ہے۔ اگر صارف صحیح “جواب” دیتا ہے تو ، ایک یا دونوں بٹنوں کو دبانے سے ، دروازہ 10 سیکنڈ تک کھل جائے گا۔ (اس “اوپن” ٹائم کو ایڈجسٹ کیا جاسکتا ہے۔) اردوینو کیا کرسکتا ہے اس کی تھوڑی سی مثال۔ پروگرام میں دستیاب میموری کا صرف دسواں حصہ ، اور دستیاب I / O پنوں کا ایک ففلنگ نمبر استعمال کیا گیا تھا۔ (“حقیقی دنیا” کے استعمال کے ل I ، میں کم از کم ایک اور ایل ای ڈی اور دوسرا سوئچ شامل کروں گا ،میرے گھر تک رسائی اسی طرح کے سسٹم کے ذریعے ہوتی رہی ہے ، لیکن میں ” کیلیے کو کھلا ہوا” کہنے کے لئے اپنی کیریننگ پر ایک آریفآئڈی فون استعمال کرتا ہوں ۔ یہ صرف کام کیا ہے. کئی سالوں کے لئے.)

====
میں پہلی بار سن 2008 کے آغاز میں پیٹو اینڈرسن کے مائکروقانت ضابطہ صفحہ پر جوش و خروش کے ساتھ شکریہ ادا کرتے ہوئے ، بالکل حادثے سے ، ارڈینو کے اس پار پہنچا ۔ (مجھے یہ کہتے ہوئے افسوس ہے کہ پیٹر کا کچھ عرصہ قبل انتقال ہوگیا تھا ، لیکن اس کا صفحہ جاری ہے۔)

====
مجھے امید ہے کہ آپ اردوینو کو ایک بار آزمائیں گے۔ یہ ایک بہت سستا ، سستا ، مائکرو قابو پانے والا ترقیاتی ماحول ہے۔ اگر میرے پاس نہیں ہے تو ، براہ کرم مجھے بتائیں کہ میری “پچ” کی کمی کہاں ہے؟ نہیں ، ورجینیا ، مجھے کوئی کمیشن نہیں ملتا … میں نے ابھی بہت مزہ کیا ہے ، اور آپ سے توقع کرتے ہیں کہ .. یا آپ کے بچے … بھی اسی طرح کا لطف اٹھا سکتے ہیں! ( آج بچوں کو کتنی چیزیں کرنے کی اجازت ہے جو انہیں سخت محنت اور تخلیقی اور خود ہدایت کے مواقع فراہم کرتی ہے؟)

==== میرے عام مائکروکونٹرولر سسٹم کا صفحہ “پیرسالیکس” اور دیگر ذرائع سے “بیسک اسٹیمپ” کے لئے
دیکھیں ۔ برسوں سے ، جس صفحے کو آپ پڑھ رہے ہیں اس میں بھی کنٹرول پلس “پاسکلائٹ” اور مختلف مائکروچپ پی آئی سی پر مبنی کٹس پر غور کرنے کی تجویز دی گئی تھی … لیکن پاسکلائٹ کچھ عرصہ پہلے “مر گیا”۔ 2016 کے اوائل میں مجھے PIC کے لئے فعال شوق رکھنے والے فورمز تلاش کرنے میں دشواری ہوئی تھی … لیکن یہ سرچ انجنوں کا غلط استعمال ہونا چاہئے۔ پیرنٹ کمپنی کے حصص کی قیمت کے مطابق پی آئی سی لائن ترقی کر رہی ہے۔ چپس کے پاس پیش کرنے کے لئے بہت کچھ ہے۔ لیکن فعال اردوینو فورمز تلاش کرنے میں کوئی دشواری نہیں ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ کم سے کم اس دوڑ میں ، میں نے ان سالوں پہلے صحیح گھوڑے کی پشت پناہی کی تھی! (عام مائکرو قابو پانے والے سسٹمز پیج پر پاسکلائٹ اور پی آئی سی کے بارے میں کچھ اور بھی ہے۔


صفحے کے ایڈیٹر کا اشتہار: ہاں .. میں آپ کے لئے ان چیزوں کو مرتب کرنے میں خوشی محسوس کرتا ہوں … امید ہے کہ وہ مدد گار ہیں تاہم .. اس سے میرے بل ادا نہیں ہوتے !!! اگر آپ کو یہ چیزیں کارآمد لگتی ہیں ، (اور آپ MS-DOS یا ونڈوز پی سی چلاتے ہیں) تو براہ کرم میرے فری ویئر اور شیئر ویئر کے صفحے ، شیپڈگ سافٹ ویئر پر جائیں ، کچھ ڈاؤن لوڈ کریں ، اور میرے لئے اس کی گردش کریں۔ کم از کم (براہ کرم) بھیجیں ‘مجھے متوازی بندرگاہ کا استعمال صفحہ پسند ہے ، اور میں (ملک / ریاست) کا ای میل ہوں؟ (نہیں … میں سپیم نہیں کرتا) اس صفحے پر آپ کے صفحے پر موجود لنکوں کی بھی تعریف کی جائے گی!

ایڈیٹر کے فری ویئر ، شیئر ویئر پیج کو دیکھنے کے لئے یہاں کلک کریں۔


کمپیوٹر کے ذریعہ چیزوں کو کنٹرول کرنے کا ایک مختلف طریقہ: اگر آپ کو ایک شیئر ویئر سائٹ پر متوازی پورٹ (!) والا ونڈوز پی سی مل جاتا ہے تو ، وہاں دو فریویئر پروگرام موجود ہیں۔ ایک ٹوگلنگ بٹس کے لئے ، دوسرا کمپیوٹر استعمال کرنے کے لئے متوازی بندرگاہ کے ذریعے ایک ٹائمر۔


آپ اس صفحے کے ایڈیٹر سے کس طرح رابطہ کرسکتے ہیں اس طرح ہے۔ اس صفحے کے ایڈیٹر کے ذریعہ الیکٹرانکس کے بارے میں عمومی صفحے پر جانے کے لئے
یہاں کلک کریں ۔ اس صفحے کے ایڈیٹر کے ذریعہ الیکٹرانک منصوبوں کے بارے میں عمومی صفحہ پر جانے کے لئے
یہاں کلک کریں ۔


اس صفحے میں اسکرپٹ کیوں ہے جو ایک چھوٹا سا گرافک بھرا ہوا ہے؟ میں نے اپنے ویب ٹریفک کی نگرانی eXTReMe ٹریکر کے ذریعہ کی ہے۔ وہ ایک مفت ٹریکر پیش کرتے ہیں۔ اگر آپ اسے آزمانا چاہتے ہیں تو ، EXTReMe کی سائٹ دیکھیں ۔ گوگل پینل اور سرچ پینل بھی اسکرپٹ پر مبنی ہیں۔



 صفحہ کو انڈسٹری (صرف ایم ایس ہی نہیں) معیارات کی تعمیل کے لئے جانچا گیا ہے ، جو مفت میں عوامی طور پر قابل رسائ کی تصدیق کرنے والے کا استعمال کنندہ ہے ۔ w3.org پر ۔ یہ کچھ اہم طریقوں سے گزرتا ہے ، لیکن پھر بھی HTML 5 کی توقعات کو مکمل طور پر پورا کرنے کے لئے کام کی ضرورت ہے۔ (اگر آپ کا براؤزر آپ کی تاریخ کو چھپاتا ہے تو ، آپ کو صفحہ کے URL کو توثیق کار میں ہاتھ سے ڈالنا پڑ سکتا ہے۔ جانچ پڑتال کنندہ نے “نہیں ملا” یا “غلط دستاویزات” سے گھبراہٹ کرنے سے پہلے اس صفحے کی طرف دیکھنا چاہ Check۔)

اور گزر جاتا ہے …